امروز: چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
58336 - 021 تماس با ما
58336 - 021 تماس با ما
همزمان با ادامه کاهش قیمت گندم، قیمت سنگ آهن افزایش یافت

همزمان با ادامه کاهش قیمت گندم، قیمت سنگ آهن افزایش یافت. لینک خبر


قیمت سنگ آهن: همزمان با ادامه کاهش قیمت گندم، قیمت سنگ آهن افزایش یافت. آهن آرمان

قیمت سنگ آهن در هفته گذشته با نشانه هایی مبنی بر اینکه مقامات چینی در نشست کلیدی هفته آینده حمایت بیشتری از بخش ساخت و ساز خصوصی را اعلام می کنند، به بالاترین سطح در تقریباً چهار ماه گذشته رسید. معاملات آتی در روز جمعه در سنگاپور افزایش یافت و از پایین ترین سطح 45 ماهه در پایان اکتبر به تقریبا 50 درصد رساند. ماده اولیه ساخت فولاد به کمک یک جریان فعال از سیاست های مطلوب برای صنعت املاک و ساخت و ساز، در پرجمعیت ترین کشور جهان تقویت شده است.

شما می‌توانید برای مشاوره خرید انواع آهن آلات و مقاطع فولادی، دریافت قیمت روز و اطلاع از موجودی، با شماره 02158336، شرکت آرمان گستر اقتدار (آهن آرمان) تماس بگیرید تا کارشناسان ما، پاسخگوی سوالات شما باشند.

بانک سیتی گروپ در یادداشتی اعلام کرد که به دلیل تغییرات مثبت در مورد تغییر چین از سیاست بحران کوید 19 و عزم پکن برای حمایت از بخش املاک، زمینه برای افزایش بیشتر قیمت سنگ آهن وجود دارد. این بانک پیش بینی سه ماهه خود را به 120 دلار در هر تن افزایش داد و گفت در صورتی که چین تسهیلات اعتباری قابل توجهی را طی سه تا شش ماه آینده اعلام کند یا بازگشایی تسریع شود، قیمت ها ممکن است به 150 دلار افزایش یابد. سنگ آهن روز جمعه در سنگاپور با 2 درصد افزایش به 111.25 دلار در هر تن رسید و ششمین افزایش هفتگی را رقم زد. معاملات آتی در دالیان، چین، 3.1 درصد افزایش یافت. در کنار آن، میلگرد فولادی و کلاف نورد گرم در شانگهای نیز افزایش قیمت را تجربه کردند.

برای مطالعه اخبار مشابه اینجا را کلیک بفرمایید

این در حالیست که گندم برای پنجمین هفته متوالی با کاهش قیمت و متعاقبا ضرر همراه بود که بدلیل آینده نامشخص حمل و نقل محموله‌های جهانی غلات از دریای سیاه، تحت فشار جنگ است. در برآورد ماهانه عرضه و تقاضای جهانی، وزارت کشاورزی ایالات متحده آمریکا چشم انداز خود را برای تجارت جهانی گندم تا حدی بر صادرات بیشتر نسبت به اوکراین و روسیه در جهت تعدیل قیمت جهانی پیش بینی کرد. تمدید ماه گذشته توافق روسیه و اوکراین که اجازه عبور مطمئن صادرات از دریای سیاه را می دهد، به کاهش افزایش قیمت های اخیر منجر گردید و به طور بالقوه به کاهش تورم جهانی مواد غذایی کمک کرده است. رشد مناسب و بیشتر از تقاضای بازار محصول گندم در استرالیا نیز باعث در کاهش قیمت این محصول بی تاثیر نبوده است. در همین حال، فعال ترین قرارداد گندم در شیکاگو با کاهش 1.6 درصدی به 7.3425 دلار بسته شد.

برای مشاهده سایر اخبار کلیک بفرمایید


شما می‌توانید برای مشاوره خرید انواع آهن آلات و مقاطع فولادی، دریافت قیمت روز و اطلاع از موجودی، با شماره 02158336، شرکت آرمان گستر اقتدار (آهن آرمان) تماس بگیرید تا کارشناسان ما، پاسخگوی سوالات شما باشند.

قیمت روز آهن | آرمان گستر اقتدار | ضمانت خرید مطمئن

0 0 رای ها
امتیاز دهی!
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

محصولات

آرمان گستر اقتدار
بازار اینترنتی آهن و فولاد