امروز: شنبه 8 اردیبهشت 1403
58336 - 021 تماس با ما
58336 - 021 تماس با ما

وضعیت نامطلوب صادرات فولاد ترکیه


شما می‌توانید برای مشاوره خرید انواع آهن آلات و مقاطع فولادی، دریافت قیمت روز و اطلاع از موجودی، با شماره 02158336، شرکت آرمان گستر اقتدار (آهن آرمان) تماس بگیرید تا کارشناسان ما، پاسخگوی سوالات شما باشند.


کاهش میزان صادرات میلگرد و فولاد ترکیه

کاهش میزان صادرات میلگرد در ترکیه

لینک خبر : میزان صادرات فولاد و میلگرد در ترکیه نسبت به مدت مشابه سال گذشته، در حدود 56 درصد کاهش داشته است. قیمت ارز در بازار غیررسمی به ثبات رسیده بود که بازار آهن نیز نوسان چندانی نداشته است. این آمار مربوط به نیمه نخست سال 2023 می باشد. از آنجا که کشورهای حوزه خلیج فارس، مشتریان اصلی فولاد ترکیه هستند، اردوغان به منظور احیاء بازار صادراتی خود به کشورهای این منطقه سفر کرد. از طرفی، هند در رتبه نخست کشورهای تولید کننده فولاد قرار دارد. اما هنوز مجبور به واردات فولاد می باشد. زیرا برخی کارخانه های تولیدی در هند، به چین واگذار شده اند و میزان تولید فولاد در هند، در سال ماه ژوئن امسال، نسبت به سال گذشته 6 درصد رشد داشته است. رشد تولید فولاد در هند، همچنین در مدت مشابه سال گذشته، 7 درصد بالاتر بوده، اما نتوانسته تقاضای بازار را تامین کند. فولادسازان هندی، اکنون به حضور فولادسازان دیگر کشورها اعتراض دارند.

شما می‌توانید برای مشاوره خرید انواع آهن آلات و مقاطع فولادی، دریافت قیمت روز و اطلاع از موجودی، با شماره 02158336، شرکت آرمان گستر اقتدار (آهن آرمان) تماس بگیرید تا کارشناسان ما، پاسخگوی سوالات شما باشند.


بازار فولاد در دست چین

چین دانسته که مشوق های تولید و صادرات فولاد و ساختمان در کشورش جذابیت گذشته را ندارد و از این رو فعالیت خود را در سایر کشورها مانند هند گسترش داده است. بر همین اساس، هند بازار صادرات فولاد چین همچنین سایر کشور ها همچون ژاپن، ویتنام و روسیه را تامین میکند. سهم چین از واردات فولاد هند 26.1 درصد است، در حالیکه سهم ویتنام از این بازار تنها 1 درصد بوده می باشد. با این حال، تا ژوئن 2023 سهم واردات از چین برای چین به 37.1 درصد افزایش یافت و سهم ویتنام نیز به 4.8 درصد رسید. در ایران اما شرایط وارد بحران شده است و در حال حاضر، در بازار میلگرد، قیمت محصولات یک شرکت رشد 600 تومانی دارد، در حالی که شرکتی دیگر، با کاهش 1300 تومانی روبرو می باشد. در بازار نبشی و ناودانی نیز قیمت شرکت ها ثابت بوده و از نوسان کمتری برخوردار است. در بازار تیرآهن، قیمت محصولات برای اکثر شرکت ها در بخش کیلویی، بین 367 تا 642 بوده و در بخش شاخه ای تا 91 هزار تومان افزایش پیدا کرده است. در بازار پروفیل نیز شاهد ثبات قیمت ها هستیم.

برای مشاهده سایر اخبار کلیک بفرمایید


شما می‌توانید برای مشاوره خرید انواع آهن آلات و دریافت قیمت روز و اطلاع از موجودی، با شماره 02158336، شرکت آرمان گستر اقتدار (آهن آرمان) تماس بگیرید تا کارشناسان ما، پاسخگوی سوالات شما باشند.

0 0 رای ها
امتیاز دهی!
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

محصولات

آرمان گستر اقتدار
بازار اینترنتی آهن و فولاد