امروز: پنجشنبه 9 فروردین 1403
58336 - 021 تماس با ما
58336 - 021 تماس با ما
افزایش قیمت ورق فولادی شرکت Nucor

Nucor قیمت ورق فولادی را 50 دلار افزایش داد. لینک خبر


Nucor قیمت ورق فولادی را 50 دلار افزایش داد

لینک خبر: شرکت فولادسازی Nucor، یکی از بزرگترین تولید کننده فولاد در آمریکای شمالی، قیمت ورق فولادی خود را 50 دلار در هر Short ton (معادل 907.19 کیلوگرم) افزایش داده است. این دومین اطلاعیه این شرکت در دو ماه گذشته است. قبلاً نیز در تاریخ 30 نوامبر قیمت ها به میزان 60 دلار در هر short ton افزایش داده شده بود.

این افزایش قیمت در طی دوماه ممکن است منجر به کاهش تقاضای بازار شود اما گزارش ها حاکی از این است که بازار آهن قراضه و مقاطع فولادی (آهن آلات بازیافتی) همچنان به خوبی به تجارت خود ادامه می دهد و واردات و صادرات فولاد در آمریکا 10 درصد افزایش یافت، البته برخی از فروشندگان کوچکتر نیز در تلاش هستند تا قیمت های قدیمی ماه های گذشته را تا حداقل 40 دلار در هر short ton افزایش دهند، اما با مقاومت خریداران مواجه می شوند. این در حالی است که گزارش ها حاکی از کاهش تولید فولاد خام جهانی در سال گذشته است.

برای مطالعه سایر اخبار در خصوص فولاد خام، اینجا را کلیک بفرمایید

بسیاری از تولیدکنندگان در بازار فولاد حمایت خود را از افزایش قیمت تمام شده فولاد پس از رکورد و کاهش قیمت 57 درصدی در طول سال 2022 اعلام کرده اند. اما برخی نگران هستند که رشد صعودی قیمت به جای اینکه به دلیل افزایش تقاضای بازار باشد، تحت تاثیر نوسانات و افزایش قیمت ها است و این حباب قیمت فقط به طور موقت افزایش می یابد. در ماه های گذشته صادرات آهن قراضه و فولاد نیز شدت گرفته بوده است.

شما می‌توانید برای مشاوره خرید انواع آهن آلات و مقاطع فولادی، دریافت قیمت روز و اطلاع از موجودی، با شماره 02158336، شرکت آرمان گستر اقتدار (آهن آرمان) تماس بگیرید تا کارشناسان ما، پاسخگوی سوالات شما باشند.

Nucor قیمت ورق فولادی را 50 دلار افزایش داد

در پی افزایش قیمت ورق، شرکت Nucor (NUE) هفته گذشته اعلام کرد که اولین ورق فولادی را در کارخانه جدید ورق 1.7 میلیارد دلاری خود در کنتاکی نورد کرده است. این ابر تولید کننده به همراه تنها چند کارخانه در سراسر جهان – و تنها کارخانه در ایالات متحده – خواهد بود که قادر به تولید صفحه سنج سنگین (heavy gauge plate) مورد استفاده در پایه های تک پایه برای برج های بادی دریایی است. این کارخانه جدید می تواند 1.2 میلیون تن در سال تولید و 97 درصد از محصولات ورق مصرفی در ایالات متحده را فراهم کند. همچنین اولین کارخانه فولاد در جهان است که گواهینامه LEED v4 (“رهبری در طراحی انرژی و محیطی”) را دنبال می کند که از سیستم های رتبه بندی قبلی LEED سختگیرانه تر است و یک چارچوب شناخته شده جهانی برای دستیابی به پایداری ارائه می دهد.

برای مشاهده سایر اخبار کلیک بفرمایید


شما می‌توانید برای مشاوره خرید انواع آهن آلات و مقاطع فولادی، دریافت قیمت روز و اطلاع از موجودی، با شماره 02158336، شرکت آرمان گستر اقتدار (آهن آرمان) تماس بگیرید تا کارشناسان ما، پاسخگوی سوالات شما باشند.

قیمت روز آهن | آرمان گستر اقتدار | ضمانت خرید مطمئن

0 0 رای ها
امتیاز دهی!
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

محصولات

آرمان گستر اقتدار
بازار اینترنتی آهن و فولاد