امروز: شنبه 8 اردیبهشت 1403
58336 - 021 تماس با ما
58336 - 021 تماس با ما
تسمه ضدزنگ و کویل فولادی در قله سقوط قیمت هستند

تسمه ضدزنگ در لبه سقوط، کویل فولادی در قله صعود


شما می‌توانید برای مشاوره خرید انواع آهن آلات و مقاطع فولادی، دریافت قیمت روز و اطلاع از موجودی، با شماره 02158336، شرکت آرمان گستر اقتدار (آهن آرمان) تماس بگیرید تا کارشناسان ما، پاسخگوی سوالات شما باشند.


با بدتر شدن چشم انداز سه ماهه دوم، قیمت تسمه ضدزنگ کاهش می یابد

 خرید در سراسر زنجیره تامین فولادی از جمله تسمه ضد زنگ، در تمام مناطق، عمدتا فقط به نیازهای فوری برای پروژه های خاص محدود شد.

لینک خبر: وضعیت معاملات در ماه آوریل (فروردین – اردیبهشت) که از قدیم، به دلیل تعطیلات در چندین کشور، دارای بازار کندی است، امسال نیز تفاوتی نداشت. خرید در سراسر زنجیره تامین فولادی از جمله تسمه ضدزنگ، در تمام مناطق، عمدتا فقط به نیازهای فوری برای پروژه های خاص محدود شد. هر گونه امید به افزایش مجدد ذخیره سازی محصولات تخت مانند تسمه ضدزنگ فولادی توسط توزیع کنندگان در ماه آوریل، به سرعت با کاهش قیمت ها از بین رفت.

اروپا: در ماهی که گذشت، کاهش قیمت برای تمام محصولات استنلس از جمله تسمه ضدزنگ در اروپا ثبت شد. میانگین ارزش تراکنش MEPS اروپا برای 304 کویل نورد سرد در ماه آوریل، 2707 یورو در هر تن است که پایین ترین سطح آن در بیش از دو سال گذشته است که البته نرخ کاهش در هفته‌های اخیر افزایش یافته است، زیرا این بخش همچنان تحت فشار ذخایر بزرگی از تسمه ضدزنگ و عدم اطمینان اقتصادی است. نشانه های کمی از جهش بزرگ قبل از تابستان وجود دارد و در نتیجه کاهش بیشتر قیمت در ماه های آینده محتمل است.

آمریکای شمالی: فعالان بازار سطوح ناسازگاری از فعالیت خرید را در ایالات متحده نشان می دهند. از چندین منبع مختلف گزارش شده است که فولادسازان محلی برای جلب سفارش تناژهای اضافی تسمه ضدزنگ، تخفیف های بیشتری ارائه می دهند. با این حال، خریداران به‌خصوص پس از دوره‌ای از نوسانات قیمت مواد خام، تمایلی به پر کردن ذخایر گریدهای حاوی مولیبدن مانند تسمه ضدزنگ ندارند. ارزش معاملاتی MEPS آمریکای شمالی برای کلاف نورد سرد نوع 316 در ماه آوریل 505 دلار در هر تن کاهش یافت. متاسفانه این یک کاهش قابل توجه است، اما قیمت ها هنوز نسبت به همین تاریخ در سال گذشته بالا هستند. انتظار می رود که مقادیر ذخایر ضدزنگ ایالات متحده نسبت به سایر مناطق بالا باقی بماند.

آسیا: ارزش فروش محصولات تخت فولادی استنلس مانند تسمه ضدزنگ در آسیا در تمام کشورهای تحت نظارت در این ماه کاهش یافت. تقاضای کاربر نهایی در تایوان و کره جنوبی کم بوده است. علاوه بر این، تامین کنندگان محلی گزارش می دهند که برای جذب سفارش تسمه فولادی از مشتریان خارج از کشور خود با مشکل مواجه هستند. علیرغم برخی نشانه‌های حرکت صعودی قیمت در چین، میانگین ماه به ماه محصولات تخت نورد سرد 304 و 316 روند نزولی را حفظ کرد. کارخانه های آسیایی ممکن است تلاش کنند ارزش فروش ماه می را بر اساس هزینه افزایش دهند. با این حال، اعمال چنین افزایش هایی بدون هیچ گونه بهبود قابل توجهی در تقاضای تسمه فولادی برای فولادسازان دشوار خواهد بود.

شما می‌توانید برای مشاوره خرید انواع آهن آلات و مقاطع فولادی، دریافت قیمت روز و اطلاع از موجودی، با شماره 02158336، شرکت آرمان گستر اقتدار (آهن آرمان) تماس بگیرید تا کارشناسان ما، پاسخگوی سوالات شما باشند.


قیمت جهانی کویل فولادی در میان نوسانات بازار به نقطه اوج قبل از سقوط رسیده است

 کارخاجات تولیدی کویل فولادی در ایالات متحده و اروپا توانستند افزایش تولید بیشتری را در دوره از اواسط ماه مارس تضمین کنند.

لینک خبر: میانگین قیمت جهانی MEPS برای اولین بار از اواسط سال 2022 از 1000 دلار در هر تن در آوریل فراتر رفت. با ایجاد فشار منفی در چندین بازار، تغییرات قیمت در کشورهای مورد بررسی متفاوت بود. کارخاجات تولیدی کویل فولادی در ایالات متحده و اروپا توانستند افزایش تولید بیشتری را در دوره از اواسط ماه مارس تضمین کنند. کمبود عرضه داخلی و ذخیره مجدد کویل فولادی اندک از روند صعودی قیمت حمایت کرد. با این حال، باور عمومی بر این است که ارزش معاملات در هر دو منطقه به اوج چرخه فعلی رسیده است. حمایت از مبانی بازار توسط خریداران کویل فولادی زیر سوال رفته است. کارخانه های ایالات متحده و اتحادیه اروپا قیمت های فهرست را افزایش داده اند. اینها توسط بسیاری از مشتریان آنها منفی دریافت شده است، که در عوض، انتظار دارند در طول مذاکرات آتی به تخفیف دست یابند. قیمت‌های کویل فولادی آسیایی در ماه آوریل کاهش یافت، زیرا تقاضای ضعیف و عرضه مازاد فشار منفی وارد کرد. نگرانی ها در مورد چشم انداز اقتصادی در حال افزایش است. تامین کنندگان در آسیا به دنبال صادرات مواد اضافی خود به بازارهای غربی بوده اند، جایی که قیمت کویل فولاد به میزان قابل توجهی بالاتر است. افزایش اختلاف قیمت بین شرق و غرب اکنون مواد کشورهای ثالث را برای خریداران در آمریکای شمالی و اتحادیه اروپا جذاب تر کرده است. حجم فروش از آسیا به مشتریان در آن مناطق در سه ماهه چهارم سال 2022 به پایین ترین حد رسید. در حالی که صادرات محصولات ثابت از آسیا به آمریکای شمالی به میزان قابل توجهی کاهش یافته است، اما سال به سال در حال افزایش است. به دنبال مشکلات تولید در اروپا، ارسال به اتحادیه اروپا به ویژه برای محصولات نورد سرد به سرعت در حال رشد است. افزایش عرضه به کشورهای غربی احتمالاً فشار منفی بر قیمت های داخلی در این بازارها وارد می کند. با این وجود، در کوتاه مدت با سقوط قیمت جهانی فولاد، تا حدی به دلیل افزایش هزینه های مواد خام، پیش بینی نمی شود. کاهش حجم موجودی کویل فولادی از طریق زنجیره تامین نیز احتمالاً کمبود موجودی را که به طور سنتی چرخه نزولی قیمت را تشدید می کند، محدود می کند.

برای مشاهده سایر اخبار کلیک بفرمایید


شما می‌توانید برای مشاوره خرید انواع آهن آلات و دریافت قیمت روز و اطلاع از موجودی، با شماره 02158336، شرکت آرمان گستر اقتدار (آهن آرمان) تماس بگیرید تا کارشناسان ما، پاسخگوی سوالات شما باشند.

0 0 رای ها
امتیاز دهی!
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

محصولات

آرمان گستر اقتدار
بازار اینترنتی آهن و فولاد