امروز: پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403
58336 - 021 تماس با ما
58336 - 021 تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • BlueScope Steel بلوسکوپ فولاد ساز استرالیایی در مسیر اصلاح سودهی

BlueScope Steel بلوسکوپ فولاد ساز استرالیایی در مسیر اصلاح سودهی


شما می‌توانید برای مشاوره خرید انواع آهن آلات و مقاطع فولادی، دریافت قیمت روز و اطلاع از موجودی، با شماره 02158336، شرکت آرمان گستر اقتدار (آهن آرمان) تماس بگیرید تا کارشناسان ما، پاسخگوی سوالات شما باشند.


بلوسکوپ استیل مسیر سود خود را هم راستای رشد سریع فولاد ایالات متحده را اصلاح می کن

لینک خبر: بلوسکوپ استیل، مسیر سود خود را هم راستای رشد سریع فولاد ایالات متحده، اصلاح می کند:

بلوسکوپ استیل BlueScope Steel انتظارات درآمدی خود در سال جدید را به دلیل قیمت گذاری بالاتر و بهبود چشم انداز اقتصاد ایالات متحده افزایش داده است. این تولیدکننده فولاد استرالیایی روز دوشنبه پیش بینی درآمد خود را بین 700 تا 770 میلیون دلار برای نیمه دوم سال مالی افزایش داد، زیرا گزارش ها نشان می دهد رشد سود کارخانه مینی استار متعلق به این فولادساز واقع در ایالات متحده در ابتدای امسال شاهد جهش 50 درصدی درآمد در مقایسه با نیمه اول خواهد بود.

این شرکت خاطرنشان کرد که این افزایش به ویژه در تولیدی ستاره شمالی ناشی از سیاست های قیمت گذاری بالاتر از حد انتظار برای کویل های نورد گرم است. قیمت گذاری و تقاضای بهتر نیز همزمان با توسعه بیش از 1 میلیارد دلاری در تاسیسات آن در ایلات اوهایو بوده است. کارخانه نورث استار در ایالات متحده در درجه اول فولاد برای کالاهای سفید، کشاورزی و صنعت خودرو تولید می کند.

” چشم انداز بهبود یافته برای نیمه دوم سال 2023 خوشحال کننده است و اعتباری برای تمرکز و فداکاری مداوم کارکنان ما و وفاداری مشتریان است. در حالی که ما توانسته‌ایم از بهبود قیمت‌ها، به‌ویژه در ایالات متحده سود ببریم، چشم‌انداز آینده نیز پیشرفت و انعطاف‌پذیری بهره‌برداری از مجموعه متنوعی از موقعیت های طلایی را نشان می‌دهد. “

مارک واسلا، مدیر اجرایی BlueScope

این سازنده فولاد خاطرنشان کرد که تجارت تولیدات این کارخانه با آمریکای شمالی باعث گردیده تا از قیمت های مطلوب فولاد ایالات متحده سود ببرد. این شرکت همچنین اعلام کرد که با اینکه تجارت محصولات فولادی استرالیایی با قیمت‌های فروش بالاتر از حد انتظار، مواجه شده است، اما انتظار می‌رود که حجم صادرات داخلی مشابهی در نیمه اول سال مالی داشته باشد. انتظار می‌رود که تمام بخش‌های دیگر BlueScope در پیش‌بینی‌های نقشه راه گذشته باقی بمانند. ارتقای چشم‌انداز در تضاد کامل با نتایج میان‌دوره‌ای آن برای نیمه اول سال مالی است، که افت 61 درصدی EBIT اساسی را داشت و باعث کاهش 10 درصدی قیمت سهام آن در اواخر فوریه شد که بخشی از آن به دلیل کمبود جهانی نیمه هادی ها بود که بر حجم تقاضا برای محصولاتی مانند اتومبیل، یخچال و لوازم الکترونیکی تأثیر گذاشته بود.

شما می‌توانید برای مشاوره خرید انواع آهن آلات و مقاطع فولادی، دریافت قیمت روز و اطلاع از موجودی، با شماره 02158336، شرکت آرمان گستر اقتدار (آهن آرمان) تماس بگیرید تا کارشناسان ما، پاسخگوی سوالات شما باشند.


ارزش تولید فولاد در مکزیک به پایین ترین سطح در دو سال گذشته رسید

با وجود اعلام افزایش قیمت فولاد در آمریکای شمالی، اما ارزش تولید مجتمع های فولادی در مکزیک در ماه فوریه 17.1 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافت که هفتمین کاهش متوالی سال به سال با ارزش 13050 میلیون MXN (705 میلیون دلار) بود. بر اساس تجزیه و تحلیل SteelOrbis از داده های آژانس ملی آمار Inegi، این رقم همچنین پایین ترین رتبه در 24 ماه گذشته است. مجتمع های فولادی شامل ریخته گری اولیه آهن، فولاد، محصولات تمام شده فولادی مانند لوله ها، کلاف های نورد گرم (HRC)، کلاف های نورد سرد (CRC)، سازه های فولادی، مقاطع تجاری، میله سیم، میله ها و غیره می باشد.

برای مشاهده سایر اخبار کلیک بفرمایید


شما می‌توانید برای مشاوره خرید انواع آهن آلات و دریافت قیمت روز و اطلاع از موجودی، با شماره 02158336، شرکت آرمان گستر اقتدار (آهن آرمان) تماس بگیرید تا کارشناسان ما، پاسخگوی سوالات شما باشند.

0 0 رای ها
امتیاز دهی!
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

محصولات

آرمان گستر اقتدار
بازار اینترنتی آهن و فولاد