امروز: جمعه 5 مرداد 1403
58336 - 021 تماس با ما
58336 - 021 تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • فولادسازان کانادایی طرفدار تقویت اقدامات حفاظتی در برابر واردات فولاد هستند
فولادسازان کانادایی طرفدار تقویت اقدامات حفاظتی در برابر واردات فولاد هستند

فولادسازان کانادایی طرفدار تقویت اقدامات حفاظتی در برابر واردات فولاد هستند


لینک خبر : انجمن صنعت از مقامات خواست تا اقداماتی مشابه اقدامات آمریکایی انجام دهند.

فولادسازان در کانادا از مقامات خواستند تا در پی اعلام آمریکا مبنی بر افزایش تعرفه بر برخی از محصولات فولادی و آلومینیومی چین، گام های فعال تری بردارند. این در بیانیه ای از سوی انجمن تولیدکنندگان فولاد کانادا (CSPA) بیان شده است.

بر اساس CSPA، اقدامات ایالات متحده با هدف ظرفیت مازاد فولاد چین، محافظت از بخش فولاد آمریکا و زنجیره تامین است.

به گفته وی، کانادا همچنان با سطوح بی سابقه واردات فولاد مواجه است و واردات فراساحلی طی 10 سال گذشته دو برابر شده است. اگرچه این صنعت بزرگ‌ترین ذینفع از سیستم دفاع تجاری کانادا است، با وجود اقدامات ضد دامپینگ، واردات همچنان به کشور وارد می‌شود و مشاغل و سرمایه‌گذاری محلی را به خطر می‌اندازد.

بر اساس CSPA، این کشور در حال حاضر 52 اقدام تجاری را بر کشورهای هند و اقیانوس آرام مرتبط با صنعت فولاد اعمال کرده است که 18 مورد از آنها مستقیماً چین را هدف قرار داده اند و اقدامات بیشتری نیز در راه است. با وجود این، چین با حجم 660 هزار تن در سال 2023 یکی از سه کشور بزرگ واردکننده فولاد به کانادا است.

در 14 مه، جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، به نماینده تجاری ایالات متحده دستور داد تا بر اساس بخش 301 قانون تجارت 1974، بر 18 میلیارد دلار واردات از چین، تعرفه ها را افزایش دهد . این مرحله شامل افزایش نرخ تعرفه برخی از محصولات فولادی و آلومینیومی با منشاء چینی از 0.0-7.5٪ به 25٪ در سال 2024 است. این تصمیم مورد استقبال موسسه آهن و فولاد آمریکا (AISI) قرار گرفت.

برای مشاهده سایر اخبار کلیک بفرمایید.

0 0 رای ها
امتیاز دهی!
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

محصولات

آرمان گستر اقتدار
بازار اینترنتی آهن و فولاد