امروز: شنبه 6 مرداد 1403
58336 - 021 تماس با ما
58336 - 021 تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • شرکت Voestalpine قصد دارد فولاد ممتاز را از ضایعات کم عیار تولید کند
شرکت Voestalpine قصد دارد فولاد ممتاز را از ضایعات کم عیار تولید کند

شرکت Voestalpine قصد دارد فولاد ممتاز را از ضایعات کم عیار تولید کند


لینک خبر : این محصولات قرار است در تولید خودروهای مرسدس بنز استفاده شوند.

شرکت فولاد Voestalpine در حال راه اندازی یک پروژه منحصر به فرد برای استفاده از ضایعات کم عیار در تولید محصولات فولادی درجه یک برای خودروسازان است. در بیانیه مطبوعاتی این شرکت آمده است.

Voestalpine برای رسیدن به اهداف خود با خودروساز مرسدس بنز و TSR Recycling همکاری خواهد کرد. این پروژه بر اساس استفاده از ضایعات کم کیفیت به عنوان ماده خام برای فولاد با کیفیت بالا است که در تولید پانل های جانبی برای کلاس A مرسدس بنز استفاده می شود.

«فولاد ماده ای است که می تواند بارها و بارها بدون افت کیفیت بازیافت شود. به همین دلیل، ضایعات پیش مصرف کننده با کیفیت بالا (“ضایعات جدید”) در حال حاضر نقش مهمی در تولید فولاد بازی می کند. با این حال، افزایش تقاضا برای مواد بازیافتی به دلیل تغییر صنعت فولاد اروپا به تولید فولاد سبز نمی تواند به طور کامل با قراضه جدید پوشش داده شود.»

به عنوان بخشی از طرح فولاد سبز خود، Voestalpine تا سال 2027 دو کوره بلند را با کوره های قوس الکتریکی در لینز و دوناویک جایگزین می کند. هر دو کوره با مخلوطی از آهن بریکت شده داغ و قراضه کار خواهند کرد، بنابراین مواد بازیافتی ارزشمند هستند و نقش کلیدی در انتقال به تولید فولاد سازگار با محیط زیست دارند.

«voestalpine برای دهه‌ها با موفقیت روی بستن حلقه‌های تولید به منظور حفظ منابع و تامین امنیت مواد خام کار کرده است. هربرت ایبنشتاینر، مدیرعامل voestalpine AG می گوید: این همکاری منحصر به فرد با مرسدس بنز و بازیافت TSR به ما فرصت ها و پتانسیل های بیشتری را در اقتصاد دایره ای نشان می دهد و یکی دیگر از قطعات پازل مهم در مسیر تولید فولاد سبز است.»

در اوایل سال جاری، voestalpine AG اولین میله سیم سبز با کیفیت بالا را از آهن و ضایعات هیدروژنی در کارخانه دوناویک خود تولید کرد. آهن خالص کاهش یافته با هیدروژن در کارخانه آزمایشی Hyfor تولید شد و ذوب برجسته در مرکز تحقیقات Technikum Metallurgie، یک کارخانه فولاد کوچک اما کاملاً منحصر به فرد این گروه، انجام شد.

برای مشاهده سایر اخبار کلیک بفرمایید


0 0 رای ها
امتیاز دهی!
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

محصولات

آرمان گستر اقتدار
بازار اینترنتی آهن و فولاد