امروز: چهارشنبه 2 آبان 1403
58336 - 021 تماس با ما
58336 - 021 تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • توزیع کنندگان فولاد ایتالیا گزارش ضعیفی در سه ماهه دوم دارند
توزیع کنندگان فولاد ایتالیا گزارش ضعیفی در سه ماهه دوم دارند

توزیع کنندگان فولاد ایتالیا گزارش ضعیفی در سه ماهه دوم دارند


لینک خبر : شرکت کنندگان در بازار فولاد نورد انتظار ندارند که تقاضا در جولای بهبود یابد.

به گفته توزیع کنندگان ایتالیایی، تقاضا برای محصولات بلند و تخت در صنعت پردازش هنوز ضعیف است. با توجه به گزارشات ، برای بسیاری از شرکت ها، سه ماهه دوم کاهش قابل توجهی در فروش به همراه داشت .

معمولاً این دوره با یک جهش فصلی مشخص می شود، زمانی که بخش سودآوری بالاتری را نشان می دهد و فروش را افزایش می دهد.

ماه می نتایج ضعیفی از نظر فروش و حاشیه نشان داد و عملکرد ژوئن بدتر بود. یکی از توزیع کنندگان کاهش 30 درصدی گردش مالی در سه ماهه دوم را گزارش کرد. یکی دیگر از شرکت کنندگان عمده بازار خاطرنشان کرد که حجم نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از نیمی کاهش یافته است.

توزیع کنندگان ایتالیایی انتظار ندارند که تقاضا در جولای 2024 بهبود یابد. با توجه به شرایط چالش برانگیز بازار، حفظ سطح موجودی سالم و ارائه گزینه های مختلف به مشتریان از نظر مارک ها و اندازه ها برای آنها مهم می شود.

برخی از کارخانه های فولاد در حال حاضر با انجام فروش استراتژیک عمدتاً از ذخایر موجود، از جمله انواع محصولات، خود را با این شرایط وفق داده اند.

در حال حاضر، عرضه محصولات بلند و تخت در بازار ایتالیا محدود است اما تقاضا را برآورده می کند. به طور خاص، قیمت میلگرد در حال حاضر 600-630 یورو در هر تن خروجی از محل کار با تحویل است.

طبق گزارشات، فروش محصولات فولادی توسط توزیع کنندگان آلمانی در ماه می 2024 با 8.9 درصد کاهش ماهانه به 770.91 هزار تن رسید. این رقم در مقایسه با می 2023 4 درصد کاهش داشت.

برای مشاهده سایر اخبار کلیک بفرمایید.

0 0 رای ها
امتیاز دهی!
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

محصولات

آرمان گستر اقتدار
بازار اینترنتی آهن و فولاد